Daisypath Anniversary tickers

6.8.09

♥ 希望宝贝能回来+爸爸要换上网配套! ♥

~上课时间~
+Muet+
又是speaking啊~!
Teacher said that we done better than yesterday!
Hooray~!I'm not just reading today..
i had elaborate my points with few example..
and..i had to enough time to speak all the points as i speak slowly..
+PA+
6BB combine class with 6BC..
erm..teacher teach KENEGARAAN but i just busy colouring..
she just call them who did the notes to explain to us..
=Recess Time=
I ate LEXUS again~!yummy yummy!
+Physics+
teacher was teaching the new chapter(chap 11)..but i'm dreaming..
she show us a video clip about waves..
+Chemistry+
i just can understand a bit of it..
haiz..i really not interest on it..had to work hard for this subject!
+maths+
combine class with 6BA..
busy copying che report at the moment..
so many guys sat in front me..
and mr. tiang sure cant see me..XD!
so i can concentrate for my copying..~

=休息时间=
今天没吃..虽然我有带饼干去..
可是..为了赶完che report..
我们第一时间去图书馆..
做完report..我就做补习的数学..
死SH!一直kacau kacau..
又把我的纸吹走..很欠大的咯!
老师又分一大堆东西叫我们抄..
今天要画的..画那些tali要怎样绑..
我只画了两个咯..tindih kasih跟一个不懂什么了..

3.30pm回家..玩一下..吃一下..
睡不到五分钟就去补习..
补习回来就blah..blah..blah..

哟...HL和CP不要补maths 2了啊..
如果YT也没补的话..NH的只有我一个女生罢了..
虽然不会怎样..可是..我懂宝贝很介意的咯..

爸爸不懂买了什么教学的给那三个小的..
很贵一下!用一年..RM200酱!
而且还要上网才能做的!
所以..爸爸要换package了..
好像不是换成RM66的..
有不懂什么RM90的..这个应该跟RM66的差不多咯..
我比较希望换成RM88的咯!咔咔!
他又讲要换去wireless的哦..
都不懂怎样..他叫我回去是在讨论..
他多数会听我的意见的..
其实我也不懂要换哪一个好..
你们能够告诉我吗?!

22:55..跟宝贝聊了44分钟50秒..

1 給我的話:

IM∶MS. XPei小沛™ said...

你也是中6生
而且还拿physics的~