Daisypath Anniversary tickers

4.8.09

♥ 期待 ♥

昨晚应该是1点才睡着..
都不懂做么会酱的..12点多都还很精神..

~上课时间~
che-正常..老师说如果这个thursday能教完chapter 6的话..next thursday we got a test again..
PA-也正常..(下个星期才考试..明天才要教kenegaraan的bab 2..)
Phy..不懂老师在讲什么咯..(今天只是讨论问题罢了..)
下课..我又吃lexus..XD~!
过后muet..我..JH..WL一组的..
YK..HL..WS就另外一组..
老师说task b我的组做到比较好..
although we are just reading but not speaking..
we just read out the point..and the point is the answer given by teacher..
but another group was worse..cause they speak not so fluent..
at least my group got "speak"..XD!
after that..Maths period again..
WL go to ABM3 for the international maths quiz..
mr. tiang call us to go there to continue his teaching..
OMG..he really talking non-sense while teaching..
i hate his teaching method!
he was so bad..always gossip about our form 6's teacher..
he said that they are no good..blah blah blah..
AND actually..HE is THE WORST!

休息时间..我就吃那天买的chipsmore..XD!
嘴巴还有两个洞..痛死我!
吃东西都辛苦..!
过后就去dewan kuliah..che quiz..
ACS和爱中的学生都来..
都是upper 6的咯..我看着题目..都不懂是什么东东来的..
要不是为了那个co-curicular的marks..我才不会花RM2去参加这个quiz!
RM2-一枝pen..然后题目纸..还有一张certificate..

2点多回来..就玩..
玩到5点多..去睡一下..结果就睡到7点..
烫衣..冲凉..吃饭..
现在才想起我在睡觉时..宝贝发了个心理测验给我玩..
呵呵..都还没回复他..其实那个心理测验我玩过了的咯..很好笑一下的!
哈哈!我要做功课了啦..掰掰!

做么我写的东西跟我标题完全没关系的?!
哈哈!其实..♥ 期待 ♥..
我是♥ 期待 ♥我的生日的到来啦!
哈哈!希望宝贝会回来咯~

23:11..跟宝贝聊了12分钟25秒..
还听了个很冷很冷的笑话..

0 給我的話: