Daisypath Anniversary tickers

25.4.10

24.4.2010

学校补课,可是不管学校有没有补课我们都一样要去学校!
因为这一天考muet啊~!
1st paper we take is reading, it's quite hard for me.
finish it in about 50 minutes and I still have another 40 minutes.
I checked until time's up. That time I felt sleepy.
After that, we rest for half hour and then continue next paper, writing.
It's quite easy question. bar chart with table.
My teacher spot bar chart will be come out and she get it!
Question 2 is about electronic communication.
and it ask us to give opinion.
I think I won't be out of topic.
rest for half hour again and continue the last paper of the day, listening.
We really hate the speaker! that girl read the passage with sooooo many "Ssssss"
part 1, I still can get the answers(the basic step for dance).
for part 2, it become blur already. what what university i also can't listen!
the worst is part 3!what creature then "you're given one minute to answer the questions".
Omg~!I cant listen any larh! and then the last part we all just hear "fire fire fire!"
after that, "the end"!
Shit! we all so mad on that! mpm, next time ask other to speak better.
that people really sucks!
now we just left speaking test which will be on 3rd of May.
Okay, go back to chinese.
考完过后我们要走了.哪里知道..那个麻烦的人..又要等他!
然后就去hooi lui家讨论等下要去那里玩.哈哈!
然后又回去在那个人.
然后skip skip skip.两点多才到家.
Hooi Lui姐姐2.30pm来载我,可是我才冲好凉.
而且,肚子从我考listening就一直叫了.都还没吃到啊!
她就去载其他人先咯,然后叫kiwi载我去hooilui家..
在她家坐了一下,讨论好要去哪里了再出发.
过后就从她家出发去莫珍歪.那时3点多~
本来是要去找老师的.可是老师没有在家...
然后吃东西..在那边走走看看一下~
去老师家那边的taman绕一圈.可是不懂老师家哪一间.
然后就去爱大华的disneyland看..哈哈!
接着去三条路,彩萍姐家!哈哈~!
去参观她的家~很大间一下咯!
那时已经7点了,我们还有下一站!
就是去lumut那边吃ABC,吹海风~在那边吹水一下..
九点多回到家~
给你们看照片..呵呵!


我看到对面有四脚蛇

你们看什么酱好看哦?!

3个竟然在讲恐怖片~

Neoh:不要拍,不要拍!

我们去了"HongKong"哈哈!






我自恋了~!




这个是之前的..嘻嘻^^


刚看到我妹的blog..哈哈!她的标题24.05.2010-按进去看~哈哈!
她竟然在过五月了..不知道是做么..
可能她很想快点过她的生日吧!
那我隔两天祝妳生日快乐哦!哈哈!

Sorry,狄尔~这几天你病了..
我都不懂要怎样..反而还跑去玩..
Muacksss!

6 給我的話:

Whiitly said...

原 來 air tawar 還 有 disneyland 的 哈 很 漂 亮 呢~

Shin Yee said...

whitney
哈哈!是咯~
真的蛮美的~嘻嘻!

Admin said...

有笑容比较美哦..=]

Shin Yee said...

Alexz
哈哈!还好..

我是橙子,Halo! said...

哈哈哈 ~ 不要拍不要拍!
都跟你们讲不要拍了咯..很好玩meh?

*我的印象中他好像经常说出这样的话 XD*

Shin Yee said...

橙子
哈哈!有点像咯..
哇咔咔!