Daisypath Anniversary tickers

20.5.10

Yeah! Holiday coming soon!

Yaya! Holiday is coming soon BUT exam is just around the corner!
Please wake up!!!
Just left one tuition class to attend next Wednesday and will stop until school reopen.
One week more to start our mid-year exam.
We are the last I think.
as most of them started already.
luckily my school just have science stream for form 6.
so we just exam for one whole week that is before holiday.
told myself everytime.
this holiday must be hard to study!
hope i can do it! must always keep myself from facebook and pc!
Okay okay, switch back to chinese.
最近不懂算不算多事发生.我也不想多说.
一直听到那些好笑的谣言.还有很多版本的!
真的很好笑咯!
不要讲这个了.应该有些人在抓头了.嘻嘻!

要考试了,可是我考试的mood都还没有来啊!
放假的mood就好象来了!哈哈!
书都没有读到.我都不懂这次mid-year的成绩会是怎样了.
前几天的test弄到我都要傻了!
暂时还不会有那种压力咧~
STPM的压力就比较多.
不要讲考试了,最近大家都在讲考试!扫兴!

我就是这样hor.3分钟热度.
讲这个一下,那个又一下的.
写作文的话,老师一定扣很多分的!哈哈!
这几天不懂做么啊..背后脊椎骨最后最后腰那边很痛很痛.
本来是睡觉时会痛..现在坐着都会痛了!
谁知道做么会酱的har?
是不是老了啊?还是什么?
做么会痛的?

最近找了很多歌来听.
郭静,周杰伦,Lady Gaga,Justin Bieber.
哈哈!Justin Bieber厉害耶!还那么小~
我现在手机的screen saver就是他了!
今天问Shirley,她还讲是我男朋友!我爽死掉!哈哈!
是的话就好哦!我不介意姐弟恋..咔咔!
不要写太多,等下有人会吃醋的..呵呵~

最后,大家考试要加油哟!
Bye!

0 給我的話: